doc. Mgr.

Tomáš Apeltauer

Ph.D.

proděkan
AIU – docent

+420 541 147 252
tomas.apeltauer@vut.cz

Projekty

  • FW06010535, Automatizované řídicí centrum provozu minibusů autonomní MoD
    Detail

  • FW06010581, Virtuální prostředí pro prezentaci výstupů matematických modelů pohybu osob
    Detail

  • Transformace formy a obsahu vzdělávání na Vysokém učení technickém v Brně
    Detail

  • Resuspenze pevných částic způsobená větrem v městském prostředí: identifikace procesu, optimalizace zpracování, zdravotní rizika
    Detail

  • Ověření vlivu vstupních dat získaných analýzou obrazu pro numerické modely pohybu chodců
    Detail

  • CK03000182, Výzkum stavebně-technických požadavků na využití národní pozemní infrastruktury TEN-T k řešení krizových situací velkého rozsahu
    Detail

  • VB01000034, Digitální modelování evakuačních plánů v zájmových stavbách a měkkých cílech s prvky umělé inteligence
    Detail

  • CK03000240, Vývoj cementových kompozitů a procesních parametrů pro 3D tisk prvků splňujících požadavky dopravních staveb
    Detail

  • CK02000118, Dopravní digitální dvojče Evropská
    Detail

  • Predikce propustnosti vakcinačního centra
    Detail

  • Využití dat z analýzy videa pro optimalizaci provozů v oblasti pěší dopravy
    Detail

  • Evakuace provizorních nemocnic s využitím modelu evakuace
    Detail

  • CK01000015, Zvýšení odolnosti a bezpečnosti železniční infrastruktury a minimalizace dopadů na ostatní sektory dopravní infrastruktury
    Detail

  • TJ04000232, Efektivní časoprostorové predikce s využitím metod strojového učení
    Detail

  • CK01000152, Pokročilé matematicko-fyzikální metody modelování mikrostruktury dopravního proudu
    Detail

  • Časoprostorová analýza kongescí při evakuaci
    Detail

  • Stanovení tlakových ztrát vzduchotechnických tvarovek kruhového průřezu
    Detail

  • Posouzení evakuačních standardů osob s pohybovým omezením s využitím modelu evakuace
    Detail

  • Stanovení datové základny pro simulace pěších v rámci rozlehlých urbanistických celků
    Detail

  • VI20192022118, Ochrana měkkých cílů v bezpečnostním prostředí ČR
    Detail

  • Analýza reakční doby při ochraně měkkých cílů v podmínkách ČR
    Detail

  • Tlakové ztráty na vybraném souboru vzduchotechnických tvarovek
    Detail

  • TH04010377, Vývoj metod identifikace a ochrany měkkých cílů dopravní infrastruktury pro zvýšení jejich bezpečnosti a odolnosti před teroristickým útokem
    Detail

  • TL02000103, Kognitivní psychologie a prostorová syntaxe ve virtuálním prostředí pro agentní modely
    Detail

  • TL02000352, Klasifikace sociálně-psychologických parametrů osob prostřednictvím umělé inteligence a strojového vidění pro potřeby ochrany osob v reálném čase
    Detail

  • TN01000056, Centre of Advanced Materials and Efficient Buildings
    Detail

  • Virtuální prostředí pro navrhování staveb - Virtual environment for building design - REBUILD
    Detail

  • TH04010335, Vakuový systém pokovení pro aditivní technologie
    Detail

  • TK01010146, Projektování a bezpečné provozování LNG čerpacích stanic
    Detail

  • Analýza progresivních stavebních struktur a materiálů
    Detail

  • Analýza účinků mimořádných zatížení na stavební konstrukce
    Detail

  • Šíření tepla v asfaltovém krytu vozovky
    Detail

  • Výpočet oslunění místnosti s využitím technologie BIM
    Detail

  • Užití numerických modelů pro simulace evakuace a pohybu osob ve shromažďovacích stavbách
    Detail

  • Automatizace tvorby únikových plánů pomocí BIM nástroje
    Detail

  • Numerické modelování inženýrských úloh ve stavebnictví
    Detail

  • Nekonvenční křižovatky
    Detail

  • TH02010882, Systém preemptivní bezpečnostní analýzy silničních uzlů a dopravního proudu
    Detail

  • TH02010372, Systém pro monitorování, vyhodnocování a řízení proudů chodců a cyklistů
    Detail

  • Validace a verifikace výpočtových modelů v oboru požární bezpečnosti
    Detail

  • Křižovatky řízené světelným signalizačním zařízením pro rychlosti vyšší než 50 km/h
    Detail

  • VI20162019034, Výzkum a vývoj ověřených modelů požáru a evakuace osob a jejich praktická aplikace při posuzování požární bezpečnosti staveb
    Detail

  • VI20152019049, RESILIENCE 2015: Dynamické hodnocení odeolnosti souvztažných subsystémů kritické infrastruktury
    Detail

  • GA15-15049S, Detekce stochastických univerzalit v nerovnovážných stavech sociofyzikálních systémů metodami teorie náhodných matic
    Detail

  • Propojení mikroskopických modelů dopravy a modelů pohybu osob a požáru při návrhu komplexních dopravně-inženýrských řešení
    Detail

  • TA04031141, Inovativní způsob dynamického řízení světelně řízených křižovatek v závislosti na nové generaci detekční technologie umožňující kontinuální sledování pohybu, rychlosti a trajektorie přijíždějících vozidel
    Detail

  • VG20132015120, Bezpečná hromadná evakuace osob s využitím pokročilých simulací davové dynamiky a požáru
    Detail

  • TA03031301, Aktualizace návrhových prvků pozemních komunikací v intravilánu
    Detail

  • Laboratoř pokročilého modelování a simulace konstrukcí a pozemních staveb
    Detail

  • TA03030050, Moderní turbo-okružní křižovatky a jejich aplikace v návrhu dopravních staveb
    Detail

  • TA03030491, Optimalizace technologického vybavení tunelů pozemních komunikací se zřetelem na bezpečnost a cenu (HADES)
    Detail

  • TA02030548, Aktualizace návrhových prvků pozemních komunikací v extravilánu
    Detail

  • TA02030833, Datový sklad projektové dokumentace pozemních komunikací a jeho užití při posuzování bezpečnosti staveb TEN-T
    Detail

  • Inovace výuky se zaměřením na náročné numerické výpočty s využitím cloudu
    Detail

  • Validační studie evakuačních scénářů
    Detail

  • TA02030441, Virtuální simulace evakuačních a transportních procesů chodců
    Detail

  • TA01031537, Parametrizace silniční sítě ČR a optimalizace logistických algoritmů pro routování za využití datových zdrojů agendových a inteligentních dopravních systémů
    Detail

  • TA01031194, Bezpečná silnice a vliv jejích parametrů na snížení počtu a závažnosti dopravních nehod
    Detail

  • TA01030305, Zvýšení plynulosti dopravy a průjezdní kapacity vozovky v místech s dočasným omezeným průjezdem vozidel na D a R pomocí mobilních kooperativních ITS systémů
    Detail

  • TA01031193, Aplikace mikroskopických simulačních nástrojů k evaluaci a optimalizaci dopravně-inženýrských řešení silniční infrastruktury
    Detail

  • Pokročilé softwarové nástroje ve stavebním inženýrství
    Detail

  • Inovace výuky v oblasti masivní paralelizace výpočtů s využitím grafických procesorů
    Detail

  • Rozvoj v oboru dopravního inženýrství
    Detail

  • Rozvoj moderních inteligentních dopravních systémů
    Detail

  • Simulační nástroje při řešení komplexních úloh ve stavebnictví
    Detail

  • Inovace počítačových učeben pro výuku odborných předmětů studijního programu Stavební inženýrství na Stavební fakultě VUT
    Detail

  • CG743-088-120, Možnosti efektivního řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS.
    Detail

  • Modelování dopravní situace prostřednictvím konečných automatů a analogových modelů
    Detail

  • Shromažďování dlouhodobých dat pro studium nelineárních efektů v dopravním proudu
    Detail