Referenta územního plánování odboru hlavního architekta
Kancelář tajemníka vyhlašuje dne 01. 09. 2022 v souladu s ustanovením § 7 zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (dále jen „zákon“) v aktuálním znění výběrové řízení č. 47/2022na pozici referenta územního plánování odboru hlavního architekta.
Zadavatel | Magistrát města Pardubic |
---|---|
typ | práce na plný úvazek |
Místo | Pardubice |
Místo výkonu práce: Magistrát města Pardubic, Pardubice
Platové zařazení: 11. platová třída
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Charakteristika vykonávané činnosti:
- pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice
- zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům
- zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vzdělání vysokoškolské
- vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona
- praxe v oboru výhodou
- zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou
- znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi (zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích v platném znění)
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou
- výhodou osvědčení o autorizaci České komory architektů
- schopnost koncepčního a analytického myšlení
- příjemné vystupování, komunikativnost
- znalost práce na PC (MS Office, CAD)
- řidičský průkaz sk. B s aktivní praxí výhodou
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování až cca 35 000,- Kč hrubého/měsíc)
- mimořádné odměny
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dní placeného zdravotního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 130,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 100,- Kč/kus)
- příspěvek na penzijní připojištění 1 200,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří:
- splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě
fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona
- ovládá jednací jazyk
- uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- a) jméno, příjmení a titul uchazeče
- b) datum a místo narození uchazeče
- c) státní příslušnost uchazeče
- d) místo trvalého pobytu uchazeče
- e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- f) datum a podpis uchazeče
III. k přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
- a)životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- b) motivační dopis
- c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
- d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- k přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje:
- telefonický a e-mailový kontakt
Nedoložení nepovinných údajů nebude předmětem hodnocení a nebude mít vliv na konečné rozhodnutí o případném uzavření pracovněprávního vztahu.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášky do výběrového řízení je možné podat do: 20. 09. 2022.
Přihlášku s přílohami doručte buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 15.30 hod.) nebo poštou(rozhodující jsou údaje na podacím razítku pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Helena Kuboušková, tel. 466 859 430. Dotazy k náplni práce zodpoví Ing. arch. Zuzana Kavalírová, vedoucí odboru hlavního architekta, tel.: 466859138
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice, Magistrát města Pardubic, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je naplnění právní povinnosti ve smyslu z. č. 312/2002 Sb., který uchazečům ukládá prokázat splnění požadavků pro výkon funkce, která je předmětem tohoto výběrového řízení a dále podkladem pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem.
Sdělení e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce umožňuje zefektivnění komunikace mezi uchazečem a správcem v rámci výběrového řízení (např. k vyrozumění uchazeče o termínech pohovorů, k doplnění přihlášky apod.).
Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce, a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Neúspěšným uchazečům budou zaslané dokumenty vráceny po ukončení výběrového řízení na jejich korespondenční adresu.
Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.pardubice.eu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
V Pardubicích dne 30. 08. 2022
Mgr. Michal Zitko, MPA
tajemník Magistrátu města Pardubic
Zkrácený odkaz | https://www.fce.vutbr.cz/pro-studenty/pracovni-nabidky/287 |
---|---|
Vložil | Ing. Daniel Skřek |
Datum |