Referent Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřaduMagistrátu města Pardubic
Statutární město Pardubice vyhlašuje dne 2.1.2023 v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (dále jen „zákon“) v aktuálním znění výběrové řízení č. 4/2023 na pozici referenta Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřaduMagistrátu města Pardubic.
Zadavatel | Magistrát města Pardubic |
---|---|
typ | práce na plný úvazek |
Místo | Pardubice |
Místo výkonu práce: Magistrát města Pardubic, Pardubice
Platové zařazení: 11. platová třída
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Charakteristika vykonávané činnosti:
- výkon státní správy na úseku stavebního řádu,
- umísťování a povolování staveb
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání (výjimka dle nař. vlády 341/2017 Sb. 3 odst. 4) stavebního směru výhodou
- znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon a související předpisy
- zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- reprezentativní a profesionální vystupování
- výborné komunikační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B s aktivní praxí výhodou
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- mimořádné odměny
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dní placeného zdravotního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 150,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 120,- Kč/kus)
- příspěvek na penzijní připojištění 1 200,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- a) jméno, příjmení a titul uchazeče
- b) datum a místo narození uchazeče
- c) státní příslušnost uchazeče
- d) místo trvalého pobytu uchazeče
- e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu
o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu
o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
- a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností
- b) motivační dopis
- c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než
3 měsíce – ORIGINÁL
- d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém
vzdělání
K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje telefonický a e-mailový kontakt.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 25.01.2023 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím
e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice, Magistrát města Pardubic, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je naplnění právní povinnosti ve smyslu z. č. 312/2002 Sb., který uchazečům ukládá prokázat splnění požadavků pro výkon funkce, která je předmětem tohoto výběrového řízení a dále podkladem pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem.
Sdělení e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce umožňuje zefektivnění komunikace mezi uchazečem a správcem v rámci výběrového řízení (např. k vyrozumění uchazeče o termínech pohovorů, k doplnění přihlášky apod.).
Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce, a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Neúspěšným uchazečům budou zaslané dokumenty vráceny po ukončení výběrového řízení na jejich korespondenční adresu.
Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.pardubice.eu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
V Pardubicích dne 02.01.2023
Mgr. Michal Zitko, MPA
tajemník Magistrátu města Pardubic
Zkrácený odkaz | https://www.fce.vutbr.cz/pro-studenty/pracovni-nabidky/326 |
---|---|
Vložil | Ing. Daniel Skřek |
Datum |