UPOZORNĚNÍ
Nabídka práce již vypršela a nemusí být platná.

Referent Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřaduMagistrátu města Pardubic

Statutární město Pardubice vyhlašuje dne 2.1.2023 v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (dále jen „zákon“) v aktuálním znění výběrové řízení č. 4/2023 na pozici referenta   Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřaduMagistrátu města Pardubic.

Zadavatel Magistrát města Pardubic
typ práce na plný úvazek
Místo Pardubice

Místo výkonu práce: Magistrát města Pardubic, Pardubice

Platové zařazení: 11. platová třída

Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Charakteristika vykonávané činnosti:

  • výkon státní správy na úseku stavebního řádu,
  • umísťování a povolování staveb

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání (výjimka dle nař. vlády 341/2017 Sb. 3 odst. 4) stavebního směru výhodou
  • znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon a související předpisy
  • zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • reprezentativní a profesionální vystupování
  • výborné komunikační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B s aktivní praxí výhodou

Nabízíme:

  • stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
  • mimořádné odměny
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní placeného zdravotního volna
  • podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
  • výhodné telefonní tarify
  • stravenky v hodnotě 150,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 120,- Kč/kus)
  • příspěvek na penzijní připojištění 1 200,- Kč/měsíc
  • příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
  • příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením

Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.

Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. a) jméno, příjmení a titul uchazeče
  2. b) datum a místo narození uchazeče
  3. c) státní příslušnost uchazeče
  4. d) místo trvalého pobytu uchazeče
  5. e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu

     o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

  1. e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu

    o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

  1. f) datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:

  1. a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních

zaměstnáních a o odborných znalostech

a dovednostech týkajících se správních činností

  1. b) motivační dopis
  2. c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než

3 měsíce – ORIGINÁL

  1. d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém

vzdělání

K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje telefonický a e-mailový kontakt.

Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:

Přihlášku s přílohami doručte do 25.01.2023 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, Pardubice (do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:  

Magistrát města Pardubic

Kancelář tajemníka – personální oddělení

Pernštýnské náměstí 1

530 21 Pardubice        

 

Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471.

Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím  

e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání označte datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení a je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.

Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.

Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Statutární město Pardubice, Magistrát města Pardubic, IČO: 00274046) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je naplnění právní povinnosti ve smyslu z. č. 312/2002 Sb., který uchazečům ukládá prokázat splnění požadavků pro výkon funkce, která je předmětem tohoto výběrového řízení a dále podkladem pro uzavření pracovněprávního vztahu s vybraným uchazečem.

Sdělení e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce umožňuje zefektivnění komunikace mezi uchazečem a správcem v rámci výběrového řízení (např. k vyrozumění uchazeče o termínech pohovorů, k doplnění přihlášky apod.).

Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, vyjma členů výběrové komise, osob pověřených na základě rozhodnutí výběrové komise a oprávněných zaměstnanců správce, a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Neúspěšným uchazečům budou zaslané dokumenty vráceny po ukončení výběrového řízení na jejich korespondenční adresu.

Subjekt údajů má v čl. 15 až 22 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.pardubice.eu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.

V Pardubicích dne 02.01.2023

Mgr. Michal Zitko, MPA

tajemník Magistrátu města Pardubic

Sdílet

Zkrácený odkaz https://www.fce.vutbr.cz/pro-studenty/pracovni-nabidky/326
Vložil Ing. Daniel Skřek
Datum