Referent obecného stavebního a vyvlastňovacího úřadu

Tajemník Městského úřadu Šlapanice vyhlašuje výběrové řízení podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.) na obsazení pracovní pozice: referent obecného stavebního a vyvlastňovacího úřadu.

Zadavatel Městský úřad Šlapanice
typ práce na plný úvazek
Místo ŠLAPANICE

Charakteristika pozice:

Pracovní náplní je výkon státní správy na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, vedení jednotlivých řízení, vydávání územního rozhodnutí, územních souhlasů, poskytování územně plánovacích informací, posuzování, ohlašování a povolování staveb, terénních úprav a zařízení, užívání a odstraňování staveb a další činnosti podle stavebního zákona.

Pracovní poměr:                  na dobu neurčitou

Místo výkonu práce:            MěÚ Šlapanice, Opuštěná 9/2, 656 70 Brno

Požadované předpoklady pro vznik pracovního poměru:

podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. jsou:

- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let

- občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

- požadované vzdělání podle § 13a stavebního zákona:

  1. a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
    ve studijním oboru stavebního, architekt. nebo právnického směru,
  2. b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví,
    nebo
  3. c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru
    stavebnictví.

- dobrá znalost práce s PC

- komunikativnost a asertivita

- samostatnost, spolehlivost, důslednost

- řidičský průkaz – aktivní řidič výhodou

 

Termín nástupu:                   od 1.7.2024 nebo dle dohody

Platové podmínky:

řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10 - platový tarif od 23390,- Kč do 34370,- Kč dle započitatelné praxe, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.

 

Nabízíme:

- možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje

- příjemné pracovní prostředí (klimatizované kanceláře)

- pružnou pracovní dobu

- výbornou dopravní dostupnost

- pět týdnů dovolené a čtyři dny zdravotního volna

- příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenka v hodnotě 140,- Kč)

- příspěvek na penzijní připojištění

- možnost čerpání dalších benefitů (příspěvek na kulturu, sport a jiné).

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., jsou:

jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka), datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je podle § 6 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., je nutno připojit:

- strukturovaný profesní životopis

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 20.5.2024 do 12:00 hodin na adresu:

 

Městský úřad Šlapanice, personální oddělení, Opuštěná 9/2, 656 70 Brno

Zásilku označte na obálce:    „Neotevírat – výběrové řízení – referent OSVÚ“.

Kontaktní pracovník:              Štěpánka Rychetská - personální referent, tel.: 533 304 211

personalni@slapanice.cz

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.

Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Upozornění pro uchazeče:

Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu, uvedeném v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

 

Oznámení vyvěšeno dne 23.4.2024

Sdílet

Zkrácený odkaz https://www.fce.vutbr.cz/pro-studenty/pracovni-nabidky/557
Vložil Ing. Daniel Skřek
Datum