Odborný referent - odbor památkové péče

Tajemník Magistrátu města Brna  v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů  oznamuje vyhlášení výběrového řízení č. 063/2024  na funkční místo úředníka/úřednice  v pracovním poměru na dobu neurčitou  o d b o r n ý  r e f e r e n t  Odbor památkové péče MMB  s místem výkonu práce: pracoviště Magistrátu města Brna.

Zadavatel Magistrát města Brna
typ práce na plný úvazek
Místo Magistrát města Brna

Charakteristika pozice: 

Zajišťuje péči o kulturní památky a kontroluje plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhoduje o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně stanovení způsobu financování Zpracovává závazná stanoviska ke všem stupňům projektové dokumentace při provádění údržby, opravě, rekonstrukci, restaurování nebo jiné úpravě kulturní památky nebo jejího prostředí. Zpracovává závazná stanoviska ke všem stupňům projektové dokumentace objektů, které nemají status kulturní památky, ale nacházejí se v městské památkové rezervaci, památkové zóně nebo v ochranném pásmu. Provádí památkový dohled při obnově kulturních památek a dozírá na dodržování závazných stanovisek a jejich podmínek. 

Bližší informace o druhu práce Vám podá: 

Ing. arch. Martin Zedníček, vedoucí Odboru památkové péče, tel. č. 542 173 200

Platové podmínky: 10. platová třída – platový tarif dle započitatelné praxe + osobní příplatek po 3 měsících. 

Termín nástupu: červenec 2024. 

Kvalifikační předpoklady a požadavky: 

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, 
  • znalost právních předpisů vztahujících se k dané oblasti, zejména: 
  • zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů, včetně základních prováděcích předpisů, 
  • zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, 
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, 
  • velmi dobrý písemný a ústní projev, 
  • odolnost vůči stresu, organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, 
  • znalost práce na PC – Word, Excel, Internet. 

 

Dále výhodou: 

  • • praxe ve veřejné správě, 
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti při památkové péči a správě sbírek muzejní povahy (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru), 
  • vzdělání ve studijním oboru stavebního nebo architektonického směru. 

Nabízíme: 

  • možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy), 
  • možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB, 
  • výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna, 
  • možnost výkonu práce z domova (home office), 
  • 5 týdnů dovolené, 
  • 4 dny indispozičního volna (sick days), 
  • pružnou pracovní dobu, 
  • závodní stravování, 
  • umístění dítěte v dětské skupině (zařízení jesličkového typu pro děti od 1 do 4 let), 
  • a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy). 

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb. jsou: 

  • • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR, 
  • • věk minimálně 18 let, 
  • • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost, 
  • • ovládání jednacího jazyka. 

Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č. 312/2002 Sb.): 

název a číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. 

K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6, odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb.): 

  • • profesní životopis, 
  • • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), 
  • • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. 

Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami (bez nich není přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo) předejte či zašlete v uzavřené obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 19. 4. 2024 (včetně) na adresu: 

 

Magistrát města Brna 

Personální oddělení 

Dominikánské nám. 1 

601 67 Brno 

nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3. 

 

Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB. 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. 

Oznámení vyvěšeno dne: 4. 4. 2024 

Sdílet

Zkrácený odkaz https://www.fce.vutbr.cz/pro-studenty/pracovni-nabidky/548
Vložil Ing. Daniel Skřek
Datum