Článek 1
Předmět úpravy
(1) Na základě Rozhodnutí VUT č. 1/2020 Rozhodnutí rektora v souvislosti s vývojem krizové situace v šíření koronaviru vydávám toto Rozhodnutí děkana č. 1/2020.
(2) Vedoucí zaměstnanci FAST VUT (každý dle svých pravomocí):
a) Rozhodnou o naléhavých a nezbytných činnostech a pracech a způsobu jejich zajištění dle povahy činnosti jednotlivých pracovišť a zajistí plnění úkolů jednotlivých pracovišť v nezbytném rozsahu, tyto činnosti a práce jsou uvedeny v odst. 3.
b) Zajistí svou operativní dostupnost na telekomunikačních zařízeních a budou připraveni operativně jednat a plnit opatření a pokyny vedení VUT, FAST VUT a krizového štábu VUT.
c) Podle potřeby zajistí přítomnost svou nebo jim podřízených zaměstnanců na pracovišti pro zajištění naléhavých a nezbytných prací.
d) Neprodleně zruší všechny plánované příjezdy na jejich pracoviště osob ze zahraničí do odvolání.
e) Zajistí zákaz pracovních cest zaměstnanců svých pracovišť do zahraničí do odvolání.
f) Zabezpečí režim omezeného rozvržení pracovní doby na podatelně, sekretariátu děkana, sekretariátech ústavů, na odděleních děkanátu, KIC a Centra AdMaS ve všech pracovních dnech. Režim omezeného rozvržení pracovní doby sdělí na sekretariát děkana do 16. 3. 2020 do 10.00 hod. Ve sdělení bude také telefonický (jeden) a e-mailový (jeden) kontakt, na kterém bude možné v uvedené době s pracovištěm komunikovat. V případě ústavů doporučujeme tel. na sekretářku
a e-mail ústavní (např. kontakt na PST: 2330@fce.vutbr.cz).
Režim na sekretariátu děkana:
- omezení rozvržení pracovní doby sekretariátu děkana je stanoveno na každý pracovní den od 9.00 do 12.00 hod.,
- tel. kontakt sekretariát děkana,
- email dekan@fce.vutbr.cz.
(3) Naléhavé a nezbytné provozní činnosti a práce jsou:
a) Zajištění základního provozu objektů vč. ostrahy objektů a provozních funkcí objektů.
b) Zajištění komunikace v listinné i elektronické formě, vč. organizace a provozu příslušných organizačních útvarů a zařízení, počítačových sítí, informačních systémů, spisové služby, vč. vnitřní „kufrové“ pošty apod.
c) Zajištění komunikace se státními a veřejnými úřady a institucemi, vč. poskytovatelů dotací apod.
d) Zajištění dalších úkolů FAST VUT a pracovišť FAST VUT s přihlédnutím k aktuální situaci.
(4) Akademičtí, výzkumní a odborní pracovníci.
Vedoucímu zaměstnanci ústavu/součásti FAST VUT se ukládá:
a) Uplatnit „homeoffice“ v maximálně možném rozsahu; nastavení nezbytných výjimek určuje vedoucí ústavu/součásti. Tyto nezbytné výjimky minimalizovat. Tyto výjimky je nutné na pracovišti evidovat. Přístup na fakultu v areálu Veveří-Rybkova bude pouze hlavním vchodem budovy A. Do budovy Žižkova pouze hlavním vchodem.
b) Osoby, které již na ústav/součást FAST VUT přijeli před 12. 3. 2020 ze zahraničí, upozornit na mimořádnou situaci a přijatá opatření a doporučit jim návrat domů.
c) Sdělit nově přijíždějícím osobám, jejichž příjezd již nebylo možné odvolat, a které požadují ubytování na kolejích, že jim bude poskytnuto ubytování na nezbytně nutnou dobu pro zajištění odjezdu a to v režimu karantény.
(5) Ostatní neakademičtí pracovníci, THP a dělnické profese.
Vedoucímu zaměstnanci ústavu/součásti FAST VUT se ukládá:
a) Uplatnit „homeoffice“ v maximálně možném rozsahu; nastavení nezbytných výjimek určuje vedoucí ústavu/součásti/oddělení děkanátu. Tyto nezbytné výjimky minimalizovat. Tyto výjimky je nutné na pracovišti evidovat. Přístup na fakultu v areálu Veveří-Rybkova bude pouze hlavním vchodem budovy A. Do budovy Žižkova pouze hlavním vchodem.
Plné znění je v přiloženém souboru.
Zkrácený odkaz | https://www.fce.vutbr.cz/o-fakulte/aktuality/6830 |
---|---|
Odpovědná osoba | prof. Ing. Jan Jandora, Ph.D. |
Datum publikování |