Projekty
–
CL02000055, Inovace teorie kapacitních výpočtů neřízených křižovatek, okružních křižovatek, průpletových úseků a obdobných prvků silniční sítě na základě nejnovějších poznatků aplikované matematiky a fyziky
Detail–
FW06010581, Virtuální prostředí pro prezentaci výstupů matematických modelů pohybu osob
Detail–
FW06010535, Automatizované řídicí centrum provozu minibusů autonomní MoD
Detail–
Transformace formy a obsahu vzdělávání na Vysokém učení technickém v Brně
Detail–
CK03000182, Výzkum stavebně-technických požadavků na využití národní pozemní infrastruktury TEN-T k řešení krizových situací velkého rozsahu
Detail–
Ověření vlivu vstupních dat získaných analýzou obrazu pro numerické modely pohybu chodců
Detail–
Resuspenze pevných částic způsobená větrem v městském prostředí: identifikace procesu, optimalizace zpracování, zdravotní rizika
Detail–
CK03000240, Vývoj cementových kompozitů a procesních parametrů pro 3D tisk prvků splňujících požadavky dopravních staveb
Detail–
VB01000034, Digitální modelování evakuačních plánů v zájmových stavbách a měkkých cílech s prvky umělé inteligence
Detail–
CK02000118, Dopravní digitální dvojče Evropská
Detail–
Predikce propustnosti vakcinačního centra
Detail–
Využití dat z analýzy videa pro optimalizaci provozů v oblasti pěší dopravy
Detail–
Evakuace provizorních nemocnic s využitím modelu evakuace
Detail–
TJ04000232, Efektivní časoprostorové predikce s využitím metod strojového učení
Detail–
CK01000015, Zvýšení odolnosti a bezpečnosti železniční infrastruktury a minimalizace dopadů na ostatní sektory dopravní infrastruktury
Detail–
CK01000152, Pokročilé matematicko-fyzikální metody modelování mikrostruktury dopravního proudu
Detail–
Stanovení tlakových ztrát vzduchotechnických tvarovek kruhového průřezu
Detail–
Stanovení datové základny pro simulace pěších v rámci rozlehlých urbanistických celků
Detail–
Časoprostorová analýza kongescí při evakuaci
Detail–
Posouzení evakuačních standardů osob s pohybovým omezením s využitím modelu evakuace
Detail–
VI20192022118, Ochrana měkkých cílů v bezpečnostním prostředí ČR
Detail–
Analýza reakční doby při ochraně měkkých cílů v podmínkách ČR
Detail–
Tlakové ztráty na vybraném souboru vzduchotechnických tvarovek
Detail–
TL02000103, Kognitivní psychologie a prostorová syntaxe ve virtuálním prostředí pro agentní modely
Detail–
TL02000352, Klasifikace sociálně-psychologických parametrů osob prostřednictvím umělé inteligence a strojového vidění pro potřeby ochrany osob v reálném čase
Detail–
Virtuální prostředí pro navrhování staveb - Virtual environment for building design - REBUILD
Detail–
TN01000056, Centre of Advanced Materials and Efficient Buildings
Detail–
TH04010377, Vývoj metod identifikace a ochrany měkkých cílů dopravní infrastruktury pro zvýšení jejich bezpečnosti a odolnosti před teroristickým útokem
Detail–
TH04010335, Vakuový systém pokovení pro aditivní technologie
Detail–
TK01010146, Projektování a bezpečné provozování LNG čerpacích stanic
Detail–
Analýza progresivních stavebních struktur a materiálů
Detail–
Automatizace tvorby únikových plánů pomocí BIM nástroje
Detail–
Šíření tepla v asfaltovém krytu vozovky
Detail–
Výpočet oslunění místnosti s využitím technologie BIM
Detail–
Užití numerických modelů pro simulace evakuace a pohybu osob ve shromažďovacích stavbách
Detail–
Analýza účinků mimořádných zatížení na stavební konstrukce
Detail–
Nekonvenční křižovatky
Detail–
Numerické modelování inženýrských úloh ve stavebnictví
Detail–
TH02010882, Systém preemptivní bezpečnostní analýzy silničních uzlů a dopravního proudu
Detail–
TH02010372, Systém pro monitorování, vyhodnocování a řízení proudů chodců a cyklistů
Detail–
Křižovatky řízené světelným signalizačním zařízením pro rychlosti vyšší než 50 km/h
Detail–
Validace a verifikace výpočtových modelů v oboru požární bezpečnosti
Detail–
VI20162019034, Výzkum a vývoj ověřených modelů požáru a evakuace osob a jejich praktická aplikace při posuzování požární bezpečnosti staveb
Detail–
VI20152019049, RESILIENCE 2015: Dynamické hodnocení odeolnosti souvztažných subsystémů kritické infrastruktury
Detail–
GA15-15049S, Detekce stochastických univerzalit v nerovnovážných stavech sociofyzikálních systémů metodami teorie náhodných matic
Detail–
Propojení mikroskopických modelů dopravy a modelů pohybu osob a požáru při návrhu komplexních dopravně-inženýrských řešení
Detail–
TA04031141, Inovativní způsob dynamického řízení světelně řízených křižovatek v závislosti na nové generaci detekční technologie umožňující kontinuální sledování pohybu, rychlosti a trajektorie přijíždějících vozidel
Detail–
VG20132015120, Bezpečná hromadná evakuace osob s využitím pokročilých simulací davové dynamiky a požáru
Detail–
TA03031301, Aktualizace návrhových prvků pozemních komunikací v intravilánu
Detail–
Laboratoř pokročilého modelování a simulace konstrukcí a pozemních staveb
Detail–
TA03030491, Optimalizace technologického vybavení tunelů pozemních komunikací se zřetelem na bezpečnost a cenu (HADES)
Detail–
TA03030050, Moderní turbo-okružní křižovatky a jejich aplikace v návrhu dopravních staveb
Detail–
Inovace výuky se zaměřením na náročné numerické výpočty s využitím cloudu
Detail–
Validační studie evakuačních scénářů
Detail–
TA02030441, Virtuální simulace evakuačních a transportních procesů chodců
Detail–
TA02030548, Aktualizace návrhových prvků pozemních komunikací v extravilánu
Detail–
TA02030833, Datový sklad projektové dokumentace pozemních komunikací a jeho užití při posuzování bezpečnosti staveb TEN-T
Detail–
TA01031537, Parametrizace silniční sítě ČR a optimalizace logistických algoritmů pro routování za využití datových zdrojů agendových a inteligentních dopravních systémů
Detail–
TA01031193, Aplikace mikroskopických simulačních nástrojů k evaluaci a optimalizaci dopravně-inženýrských řešení silniční infrastruktury
Detail–
TA01030305, Zvýšení plynulosti dopravy a průjezdní kapacity vozovky v místech s dočasným omezeným průjezdem vozidel na D a R pomocí mobilních kooperativních ITS systémů
Detail–
TA01031194, Bezpečná silnice a vliv jejích parametrů na snížení počtu a závažnosti dopravních nehod
Detail–
Inovace výuky v oblasti masivní paralelizace výpočtů s využitím grafických procesorů
Detail–
Pokročilé softwarové nástroje ve stavebním inženýrství
Detail–
Rozvoj v oboru dopravního inženýrství
Detail–
Rozvoj moderních inteligentních dopravních systémů
Detail–
Simulační nástroje při řešení komplexních úloh ve stavebnictví
Detail–
Inovace počítačových učeben pro výuku odborných předmětů studijního programu Stavební inženýrství na Stavební fakultě VUT
Detail–
CG743-088-120, Možnosti efektivního řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS.
Detail–
Modelování dopravní situace prostřednictvím konečných automatů a analogových modelů
Detail–
Shromažďování dlouhodobých dat pro studium nelineárních efektů v dopravním proudu
Detail