Detail předmětu
Marketing
Akademický rok 2024/25
NVB064 předmět zařazen v 1 studijním plánu
NPC-GK letní semestr 2. ročník
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Jazyk studia
čeština
Kredity
2 kredity
semestr
letní
Způsob a kritéria hodnocení
zápočet
Nabízet zahraničním studentům
Nenabízet
Základní literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 9788024713595.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. Manažer. ISBN 9788024720494.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 9788024726908.
Kotler On Marketing. Dotisk. Simon and Schuster, 2012. ISBN 9781471109560. (en)
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 9788074023590.
JADERNÁ, Eva a Hana VOLFOVÁ. Moderní retail marketing. Praha: Grada Publishing, 2021. Expert (Grada). ISBN 9788027113842.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. Manažer. ISBN 9788024720494.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. Expert (Grada). ISBN 9788024726908.
Kotler On Marketing. Dotisk. Simon and Schuster, 2012. ISBN 9781471109560. (en)
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 9788074023590.
JADERNÁ, Eva a Hana VOLFOVÁ. Moderní retail marketing. Praha: Grada Publishing, 2021. Expert (Grada). ISBN 9788027113842.
Předmět na webu VUT
Přednáška
13 týdnů, 2 hod./týden, nepovinné
Osnova
- 1. Úvod do marketingu.
- 2. Základní pojmy a principy.
- 3. SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití.
- 4. Marketingový mix, strategické rozhodovací procesy v podniku.
- 5. Specifikace marketingu pro stavebnictví.
- 6. Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi.
- 7. Marketingový výzkum – metody a postupy.
- 8. Marketingově řízené firmy – východiska a zásady.
- 9. Marketingový audit stavební firmy.
- 10. Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví.