Detail předmětu
Marketing
Akademický rok 2023/24
GV52 předmět zařazen v 1 studijním plánu
B-P-C-GK / GI letní semestr 3. ročník
Kredity
2 kredity
Jazyk studia
čeština
semestr
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Způsob a kritéria hodnocení
Vstupní znalosti
Učební cíle
Znalost v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě.
Základní literatura
Doporučená literatura
Mc. CARTHY, Jerome a William PERREAULT, Jr.William: Applications in Basic Marketing. IRWIN: Boston, 1995. ISBN-10: 0072521341. (en)
KOTLER, Philip a AMSTRONG, Gary: Principles of Marketing. New Jersey: Prentice-Hall., 2001. ISBN 0-13-029368-7. (en)
Osnova
2.Základní pojmy a principy
3.SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití
4.Marketingový mix, strategické rozhodovací procesy v podniku.
5.-6.Specifikace marketingu pro stavebnictví
7.-8.Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi
9.-10.Marketingový výzkum – metody a postupy
11.Marketingově řízené firmy – východiska a zásady
12.Marketingový audit stavební firmy
13.Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví
Prerekvizity
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Nabízet zahraničním studentům
Předmět na webu VUT
Přednáška
13 týdnů, 2 hod./týden, nepovinné
Osnova
1.Úvod do marketingu
2.Základní pojmy a principy
3.SWOT analýza českého stavebnictví, definice a příklady využití
4.Marketingový mix, strategické rozhodovací procesy v podniku.
5.-6.Specifikace marketingu pro stavebnictví
7.-8.Strategické rozhodovací procesy, strategické postupy uplatňované ve firemní praxi
9.-10.Marketingový výzkum – metody a postupy
11.Marketingově řízené firmy – východiska a zásady
12.Marketingový audit stavební firmy
13.Uplatňované prvky komunikačního mixu ve stavebnictví