Course Details
Academic Year 2026/27
BVA040 course is part of 1 study plan
BPC-SIS / E / E-EKR Winter Semester 3rd year
Credits
5 credits
Language of instruction
Czech
Semester
winter
Course Guarantor
Institute
Forms and criteria of assessment
course-unit credit and examination
Basic Literature
KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-5013-7. (cs)
GODIN, Seth. Tohle je marketing! - zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-2567-8. (cs)
PASTIER, Michal. Žlutá kniha budování značky. Praha: Barecz & Conrad Books, 2024. ISBN 978-80-908768-6-6. (cs)
SHOTTON, Richard. Anatomie rozhodování: 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme. Via. Praha: Dobrovský, 2020. ISBN 978-80-7642-548-4. (cs)
HRKAL, Marek. Odprezentuj: průvodce přípravou prezentace. Brno: BizBooks, 2018. ISBN 978-80-265-0810-6. (cs)
GODIN, Seth. Tohle je marketing! - zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-2567-8. (cs)
PASTIER, Michal. Žlutá kniha budování značky. Praha: Barecz & Conrad Books, 2024. ISBN 978-80-908768-6-6. (cs)
SHOTTON, Richard. Anatomie rozhodování: 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme. Via. Praha: Dobrovský, 2020. ISBN 978-80-7642-548-4. (cs)
HRKAL, Marek. Odprezentuj: průvodce přípravou prezentace. Brno: BizBooks, 2018. ISBN 978-80-265-0810-6. (cs)
Offered to foreign students
Not to offer
Course on BUT site
Lecture
13 weeks, 2 hours/week, elective
Exercise
13 weeks, 2 hours/week, elective
Self-study
26 weeks, 1 hours/week
Individual preparation for an ending of the course
52 weeks, 1 hours/week