Course Details

Academic Year 2026/27

BVA040 course is part of 1 study plan

BPC-SIS / E / E-EKR Winter Semester 3rd year

Credits

5 credits

Language of instruction

Czech

Semester

winter

Course Guarantor

Institute

Forms and criteria of assessment

course-unit credit and examination

Basic Literature

KARLÍČEK, Miroslav. Jak na marketingovou komunikaci. Praha: Grada, 2023. ISBN 978-80-271-5013-7. (cs)
GODIN, Seth. Tohle je marketing! - zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-2567-8. (cs)
PASTIER, Michal. Žlutá kniha budování značky. Praha: Barecz & Conrad Books, 2024. ISBN 978-80-908768-6-6. (cs)
SHOTTON, Richard. Anatomie rozhodování: 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme. Via. Praha: Dobrovský, 2020. ISBN 978-80-7642-548-4. (cs)
HRKAL, Marek. Odprezentuj: průvodce přípravou prezentace. Brno: BizBooks, 2018. ISBN 978-80-265-0810-6. (cs)

Offered to foreign students

Not to offer

Course on BUT site

Lecture

13 weeks, 2 hours/week, elective

Exercise

13 weeks, 2 hours/week, elective

Self-study

26 weeks, 1 hours/week

Individual preparation for an ending of the course

52 weeks, 1 hours/week